Samsung BESPOKE QuickDrive™ Wasmachine 8000-serie WW90DB8U95GBU3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BESPOKE QuickDrive™ Wasmachine 8000-serie WW90DB8U95GBU3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ray 24-07-2024

Samsung AI besproke gebruikt en getest

De Samsung WW90DB8U95GBU3 Bespoke heeft een stijlvol en modern design en past perfect naast onze Samsung wasdroger. Het display en de bediening zijn heel gebruiksvriendelijk, al moet je even door de vele wasmodi scrollen alsof je door een eindeloze Netflix-catalogus bladert. Het juiste programma kiezen is niet meteen duidelijk, maar gelukkig helpt de AI je daarbij alsof je een persoonlijke wasbutler hebt! En natuurlijk kun je de app gebruiken zodra je de machine aan je netwerk hebt gekoppeld, wat overigens een fluitje van een cent was.

De AI Ecobubble-technologie mixt lucht, water en wasmiddel om luchtbellen te maken die diep in je kleding doordringen. Het is net magie! Dit maakt de machine heel energiezuinig en milieuvriendelijk. Ik voel me net een eco-superheld, maar ik kan nog niet veel zeggen over het verschil ten opzichte van reguliere wasprogramma’s.

De AI Wash-functie is briljant. De machine gebruikt sensoren om het gewicht en de vervuiling van de was te meten en past het programma automatisch aan. Bij ons veranderde het programma van 3 uur naar 1,5 uur nadat het gewicht en de vuilgraad waren gedetecteerd. Wat kan ik zeggen? De was kwam er perfect schoon uit, alsof hij uit een spa kwam!

De Samsung WW90DB8U95GBU3 heeft zoveel wasmodi dat je bijna een handleiding nodig hebt, maar geen zorgen, die zit er ook bij. En de AI helpt je bij het kiezen van de juiste, alsof je een slimme vriend hebt die altijd weet wat je moet doen.

Een van de beste functies van de WW90DB8U95GBU3 is de Super Speed-functie. Hiermee kun je in korte tijd een volle lading wasgoed wassen. Dit is ons favoriete programma, want wie heeft er tegenwoordig nog tijd om te wachten? We willen schone kleren en we willen ze nu!

De Samsung WW90DB8U95GBU3 Bespoke is een prachtige wasmachine met slimme AI-ondersteuning. De draaiknop is makkelijk te gebruiken, maar je moet eerst kiezen uit de vele programma's, alsof je een gerecht kiest in een chique restaurant. De AI-ondersteuning is echt geweldig en helpt je het juiste wasprogramma te kiezen en aan te passen, wat je energie en tijd bespaart. De automatische wasverzachter- en wasmiddelbakjes zijn superhandig, je hoeft ze niet na elke wasbeurt bij te vullen. Wat ik minder fijn vind, is dat de deur nogal klein is, waardoor je niet de hele wasmand in één keer erin kunt doen. Het voelt alsof je een walvis door een hoepel probeert te krijgen. En ik mis de binnenverlichting, want wie houdt er niet van een disco in hun wasmachine?

Als je de app gebruikt, heb je goed inzicht in het verbruik van water en stroom, evenals de besparingen die je met deze machine hebt kunnen maken. De app zou ik sowieso installeren en gebruiken, je kunt er de hele machine mee instellen en je krijgt ook een melding als de was klaar is.

Al met al is dit een geweldige wasmachine die ik 4 van de 5 sterren geef. Ik kan de Samsung WW90DB8U95GBU3 Bespoke zeker aanraden, want zelfs de kleinste superheld heeft een beetje hulp nodig bij het wassen!

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Ecobubble
  • App gebruik
  • Automatisch doseren
  • AI functies

Minpunten

• Geen verlichting
  • Kleine deur

PM Schiedam 04-07-2024

Mooie wasmachine, eenvoudig in gebruik.

We hebben de Samsung wasmachine voor 2 weken mogen testen, en sluiten af als tevreden gebruikers. De wasmachine ziet er goed uit, zwart van kelur, en werkt fijn. Bij het eerste gebruik dien je een aantal stappen door te lopen, dit werkt heel eenvoudig door een menu op het scherm.

Tijdens deze stappen worden de basisinstellingen ingesteld, tijdens deze stappen komen de volgende onderdelen aan bod:
- vullen reservoirs van wasmiddel en wasverzachter
- app instellen, dit gaat via SmartThings
- informatie van de programma's

Er zijn meer dan genoeg programma's, wij maken met name gebruik van AI en snelle was.
- AI: zorgt voor eenvoud; alles wordt ingeregeld oor de machine en dit werkt goed
- snellen was; duur ongeveer een half uur op halve was maar zorgt voor een prima resultaat
- handig programma; schoonmaken trommelreiniging

De vulopening en trommel zijn ruim en bieden voldoende ruimte voor een grote was, totaal tot 9KG. Het instellen van de wasprogramma's is erg eenvoudig, de keuze AI (leert door het gebruik) is een gemakkelijke keuze. Tijdens het wassen erg stil, het was en droog resultaat is erg goed.

Resumerend:
- mooi design
- AI, waardevol als programma
- eenvoudig en snel in gebruik
- reservoirs fijne extra
- app leuke gadget
- prima was en droogresultaat
- stil

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig in gebruik
  • Prima resultaat

Pajo 27-06-2024

Een fijne, zeer stille, wasmachine met een mooi design.

Ik heb deze Samsung wasmachine WW90DB8U95GBU3 mogen testen via Review.nl.
Het is een zeer strakke, heel fraai ogende, zwarte wasmachine. De vulopening is fijn groot. Het instellen van de wasmachine gaat heel gemakkelijk via een draaiknop en display. Ook is de machine op afstand te bedienen via de app Smart Things (Wifi verbinding nodig). Heel handig, hier zie je tevens hoelang de machine nog draait, op welk programma etc.
Helaas was de tijd te kort om alle programma’s en opties uit te proberen, maar de programma’s welke ik heb gebruikt hebben me aangenaam verrast.
Het programma gemengde was, met superspeed functie, duurde ongeveer 48 minuten en het wasgoed was heerlijk schoon.
Het fijne was programma duurde maar 30 minuten en had een heel laag stroomverbruik. Ook hier weer een schone was.
Het programma met de stoomfunctie duurde een stuk langer, maar ook dat wilde ik uiteraard uitproberen.
Wederom een fris ruikende schone was.
De AI Wash programma’s heb ik toch wel het meest gebruikt, deze AI Wash programma’s hebben een weegfunctie. Hierop wordt de wastijd dan aangepast.
Ook de bewolkte dag functie uitgeprobeerd icm Quick drive. Dit resulteerde in 30 minuten minder wastijd.
Deze wasmachine heeft ook een automatische wasmiddel dispenser voor een vloeibaar wasmiddel en ook een dispenser voor eventueel wasverzachter. Dit is heel handig, je ziet zowel in de app en op het display van de wasmachine wanneer je deze moet bijvullen. Trouwens je kunt uiteraard ook handmatig per wasbeurt wasmiddel toevoegen.
De wasmachine is erg stil qua geluid, heel aangenaam, zelfs tijdens het centrifugeren hoor je hem nauwelijks.
Samenvattend:
- mooi design
- veel wasprogramma’s met extra opties
- makkelijk te bedienen
- Smart Things app
- wasresultaat uitstekend
- laag energieverbruik (kan dit terugzien in mijn energie app)
- centrifugeerd met 1400 toeren erg droog
- en de wasmachine is erg stil qua geluid (heerlijk).

Mijn conclusie is dat ik heel enthousiast over deze wasmachine ben en hem zeker kan aanbevelen.

Pluspunten

• Veel wasprogramma’s met opties
  • Zeer stil qua geluid
  • Uitstekend wasresultaat
  • Makkelijk te bedienen

JK 26-06-2024

Energiezuinige wasmachine met handige features

De Samsung WW90DB8U95GBU3 QuickDrive wasmachine heeft tijdens onze testperiode een uitstekende indruk achtergelaten. De wasmachine combineert snelheid en energiezuinigheid zonder concessies te doen aan de wasresultaten. De was komt droog uit de trommel, wat een groot pluspunt is.

De SmartThings app biedt een handige aanvulling op de wasmachine. Met behulp van kunstmatige intelligentie (AI) bepaalt de wasmachine de mate van vervuiling van de was en past daar de wastijd op aan, waardoor water en energie worden bespaard.

Een klein minpuntje is dat er regelmatig sokken tussen de rand van de deur van de wasmachine terechtkomen. Daarnaast ontbreekt trommelverlichting, wat soms handig kan zijn bij het in- en uitladen van de was.

Ondanks deze kleine minpunten zijn we zeer tevreden over de Samsung WW90DB8U95GBU3 QuickDrive wasmachine. Het is een snelle, zuinige en slimme wasmachine die uitstekende wasresultaten levert.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Snelle wasprogramma's
  • Handige Smart & AI features

Minpunten

• Ontbreken trommelverlichting
  • Wasgoed blijft regelmatig achter in de deurrubber